slider_2logo_slider_2

розробка фірмового стилю та
виготовлення рекламної продукції

slider_5logo_slider_5

розробка логотипу
для салону декору

slider_7logo_slider_6

дизайн каталогу
для мовної школи

slider_6logo_slider_7

розробка дизайну
індивідуального блокнота

CHARACTER

  • Кількість варіантів концепції

    3
  • Проект веде клієнт-менеджер

    включено
  • Спілкування з дизайнером

    включено
  • Над проектом працюють кілька дизайнерів

    -
  • Варіації різних образів і поз

    -
  • Експрес-терміни

    -
  • Терміни виконання (робочих днів)

    5-8
  • Передоплата

    50%
Вартість (грн)від 3000

SUPER-HERO

  • Кількість варіантів концепції

    5
  • Проект веде клієнт-менеджер

    включено
  • Спілкування з дизайнером

    включено
  • Над проектом працюють кілька дизайнерів

    включено
  • Варіації різних образів і поз

    включено
  • Експрес-терміни

    включено
  • Терміни виконання (робочих днів)

    10-14
  • Передоплата

    50%
Вартість (грн)від 10000

РОЗРОБКА РЕКЛАМНОГО ПЕРСОНАЖА

Розробка рекламного персонажу у студії реклами та дизайну “BRANDME” – це процес, художнього володіння безлічі різних навичок, здатності до аналізу і знання анатомії та теорії кольору.
Успішним дизайн персонажа стає, тоді коли використано і скомбіновано широкий діапазон навичок та знань.
Рекламний персонаж може розроблятись кількома способами.
Студія реклами та дизайну “BRANDME” працює із двома видами розробки персонажів.

Векторний. Такі зображення створюються за допомогою ліній. Векторний малюнок легко масштабувати без втрати якості. Цим методом важко домогтися реалістичного зображення, тому вектор часто використовують для стилізацій. Векторного фірмового персонажа можна використовувати для друку листівок, буклетів, візиток, рекламних матеріалів і логотипів.

Растровий. При створенні растрової графіки використовуються пікселі (растри). Тому, можна створити фірмового персонажа практично будь-якої складності і деталізації. Растр допомагає зробити зображення реалістичнішим, що дозволяє використовувати плавні колірні переходи. Головним недоліком 2D-персонажів – для кожного нового положення героя необхідно буде створювати новий малюнок. Растрові персонажі можна використовувати як для друкованої продукції, так і мультиплікаційних роликах або ілюстраціях.

Окрім, всім відомих нам образів рекламних персонажів (образ-герой, – Санта Клаус в рекламі Coca-Cola; образ-емоція, – ведмежа Барні; образ-помічник, – Mr. Proper; образ-один, – персонаж, з яким весело і не нудно, кролик Квікі з реклами Nesquik) студія реклами та дизайну “BRANDME” розробить для вас щось нове та нестандартне.
Замовити у студії дизайну “BRANDME” можна зв’язавшись з нами поштою, або за номерами телефонів, що вказані у розділі Контакти.Ми створимо унікальне зображення, що супроводжуватиме вас на усіх рекламних друкованих елементах або у інтернет-ресурсах.

Студія реклами та дизайну “BRANDME” створила 2 пакети послуг на розробку рекламного персонажу.

CHARACTER – пакет, що підійде клієнту, у котрого вже вироблений свій фірмовий стиль, готова ідея, і не потрібен складний персонаж для тимчасової рекламної компанії, або для нанесення на корпоративну сувенірну продукцію.

SUPER-HERO – пакет, підійде клієнту, котрий прагне до створення рекламного персонажу, який буде представляти компанію під час довгострокових рекламних кампаній. Він буде не просто додатковим елементом, а особою фірми, його використовуватимуть для нанесення на різного роду сувенірній корпоративній продукції відображаючи ідею компанії.

Спілкування з менеджером

Ми задаємо Вам ряд уточнюючих
запитань, аби краще зрозуміти
специфіку Вашого бізнесу,
позиціонування бренду,
конкурентне середовище та Ваші
особисті побажання.

Оптимізація

Після узгодження концептуального
варіанту, Ви можете внести, а ми
реалізувати, ряд правок в
узгоджений концепт.

Затвердження

Вносимо останні зміни та штрих в
заключний варіант.

Технічне завдання

Заповнення брифінгу, додаткові
запитання.

Pозробка концептуальних варіантів

Ми формуємо ідеї та приступаємо
до їх втілення –  розробляємо
концептуальні варіанти. Кількість
концептів залежить від обраної
послуги та пакета.

Оформлення проекту

Формування вихідних документів,
підготовка робочих файлів та
передача їх клієнту.

Передоплата

Після погодження кінцевої суми
проекту та термінів – передоплата
складає від 50% вартості.

Аналізуємо

Перш, ніж розпочати роботу, ми
вивчаємо інформацію, отриману
від Вас, а також робимо
експертний аналіз конкурентного
поля і формуємо портрет
цільового споживача.

Відгук

Ми будемо дуже раді будь-якому
відгуку.