Фірмовий стиль

розробка фірмового стилю, створення корпоративного дизайну, створення індивідуального іміджу для компанії

Фірмовий стиль – це сукупність пов’язаних між собою графічних елементів, які використовуються для створення індивідуального іміджу компанії.

Фірмовий стиль – найважливіший інструмент маркетингу і реклами – комплекс візуальних і вербальних елементів, що підкреслює індивідуальність фірми, що виділяє її серед конкурентів. Розробка фірмового стилю, який буде підкреслювати стильність образу і унікальність бізнесу, забезпечить успіх всіх маркетингових і рекламних кампаній вашої торгової марки.

Сучасні компанії знають і розуміють важливість корпоративного стилю як запоруки успіху їх діяльності і невід’ємної умови просування їх бренду на ринку.

Розробка фірмового стилю зазвичай включає в себе логотип, написання слогана, підбір потрібних шрифтів для фірмової документації та рекламної продукції, вибір загальної колірної гами, а також створення макетів корпоративної атрибутики (візиток, фірмових конвертів, фірмових бланків і т.д.).

При відсутності чітко вираженого фірмового стилю компанії у споживача порушується цілісність її сприйняття і падає довіра до якості послуг, що надаються. Саме тому при будь-якому контакті з клієнтом потрібно задіювати фірмовий стиль.

Фірмовий стиль компанії включає:

  • Фірмовий знак і логотип;
  • Слоган;
  • Фірмовий блок (логотип + слоган);
  • Фірмові кольори;
  • Фірмовий шрифт;
  • Корпоративний персонаж.

Додаткові послуги:

  • бланк візитної картки;
  • фірмовий бланк;
  • фірмовий конверт;
  • фірмова папка;
  • розробка назви компанії і товарів;
  • розробка слоганів і рекламних текстів;
  • поліграфічна продукція (буклети, календарі, упаковки)

Розробка фірмового стилю має такі переваги:

  1. Підвищення рівня запам’ятовування і впізнаваності фірми та її продукту;
  2. Створення надійної репутації компанії і її привабливого іміджу;
  3. Надання фірмі індивідуальності і підвищення її конкурентоспроможності;
  4. Підвищення рівня довіри з боку цільової аудиторії і рівня лояльності споживачів;
  5. Збільшення обсягу продажів і зростання прибутку компанії;
  6. Скорочення витрат на рекламу. Єдина комунікація впливає на порядок сильніше, ніж розрізнені рекламні заходи;
  7. Економія бюджету при виведенні нових продуктів, за рахунок сформованої впізнаваності і популярності бренду.

Носіями фірмового стилю можуть бути – візитки компанії, корпоративна документація, фірмові бланки, фірмові конверти та папки, рекламна сувенірна продукція (ручки, олівці, флешки, блокноти, календарі, щоденники ітд), пакети та упаковка.

Фірмовий стиль допомагає досягти певної єдності в рекламі, носіями фірмового стилю можуть виступати всі форми реклами, що підвищує її ефективність.

Фірмовий стиль – це індивідуальність фірми, винесена на огляд.

Фірмовий стиль тісно пов’язаний із поняттям іміджу, адже це умовна оболонка, яку наповнюють конкретним змістом. А її наповнення формує поняття іміджу фірми.

Студія реклами БРЕНДМІ розробить ідею позиціонування єдності бренду, та елементів фірмового стилю, які її відображатимуть. Тому, при згадці вашої назви в свідомості споживача моментально викликатиметься асоціація із будь-яким візуальним елементом, формою чи кольором, що спрятиме зростанню та процвітанню фірми.