slider_18slider_18_logoslider_18_details

РОЗРОБКА ДИЗАЙНУ

ЛОГОТИПУ

slider_20slider_20_elementsslider_20_cardslider_18_details

РОЗРОБКА ДИЗАЙНУ

ЛИСТІВКИ

slider_17slider_17_details

ВІД РОЗРОБКИ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ

ФІРМОВИЙ СТИЛЬ

slider_19slider_19_details

ПЕРСОНАЖА

РОЗРОБКА ДИЗАЙНУ

Фірмовий стиль

розробка фірмового стилю, створення корпоративного дизайну, створення індивідуального іміджу для компанії

Фірмовий стиль – це сукупність пов’язаних між собою графічних елементів, які використовуються для створення індивідуального іміджу компанії.

Фірмовий стиль – найважливіший інструмент маркетингу і реклами – комплекс візуальних і вербальних елементів, що підкреслює індивідуальність фірми, що виділяє її серед конкурентів. Розробка фірмового стилю, який буде підкреслювати стильність образу і унікальність бізнесу, забезпечить успіх всіх маркетингових і рекламних кампаній вашої торгової марки.

Сучасні компанії знають і розуміють важливість корпоративного стилю як запоруки успіху їх діяльності і невід’ємної умови просування їх бренду на ринку.

Розробка фірмового стилю зазвичай включає в себе логотип, написання слогана, підбір потрібних шрифтів для фірмової документації та рекламної продукції, вибір загальної колірної гами, а також створення макетів корпоративної атрибутики (візиток, фірмових конвертів, фірмових бланків і т.д.).

При відсутності чітко вираженого фірмового стилю компанії у споживача порушується цілісність її сприйняття і падає довіра до якості послуг, що надаються. Саме тому при будь-якому контакті з клієнтом потрібно задіювати фірмовий стиль.

Фірмовий стиль компанії включає:

  • Фірмовий знак і логотип;
  • Слоган;
  • Фірмовий блок (логотип + слоган);
  • Фірмові кольори;
  • Фірмовий шрифт;
  • Корпоративний персонаж.

Додаткові послуги:

  • бланк візитної картки;
  • фірмовий бланк;
  • фірмовий конверт;
  • фірмова папка;
  • розробка назви компанії і товарів;
  • розробка слоганів і рекламних текстів;
  • поліграфічна продукція (буклети, календарі, упаковки)

Розробка фірмового стилю має такі переваги:

  1. Підвищення рівня запам’ятовування і впізнаваності фірми та її продукту;
  2. Створення надійної репутації компанії і її привабливого іміджу;
  3. Надання фірмі індивідуальності і підвищення її конкурентоспроможності;
  4. Підвищення рівня довіри з боку цільової аудиторії і рівня лояльності споживачів;
  5. Збільшення обсягу продажів і зростання прибутку компанії;
  6. Скорочення витрат на рекламу. Єдина комунікація впливає на порядок сильніше, ніж розрізнені рекламні заходи;
  7. Економія бюджету при виведенні нових продуктів, за рахунок сформованої впізнаваності і популярності бренду.

Носіями фірмового стилю можуть бути – візитки компанії, корпоративна документація, фірмові бланки, фірмові конверти та папки, рекламна сувенірна продукція (ручки, олівці, флешки, блокноти, календарі, щоденники ітд), пакети та упаковка.

Фірмовий стиль допомагає досягти певної єдності в рекламі, носіями фірмового стилю можуть виступати всі форми реклами, що підвищує її ефективність.

Фірмовий стиль – це індивідуальність фірми, винесена на огляд.

Фірмовий стиль тісно пов’язаний із поняттям іміджу, адже це умовна оболонка, яку наповнюють конкретним змістом. А її наповнення формує поняття іміджу фірми.

Студія реклами БРЕНДМІ розробить ідею позиціонування єдності бренду, та елементів фірмового стилю, які її відображатимуть. Тому, при згадці вашої назви в свідомості споживача моментально викликатиметься асоціація із будь-яким візуальним елементом, формою чи кольором, що спрятиме зростанню та процвітанню фірми.

Спілкування з менеджером

Ми задаємо Вам ряд уточнюючих
запитань, аби краще зрозуміти
специфіку Вашого бізнесу,
позиціонування бренду,
конкурентне середовище та Ваші
особисті побажання.

Оптимізація

Після узгодження концептуального
варіанту, Ви можете внести, а ми
реалізувати, ряд правок в
узгоджений концепт.

Затвердження

Вносимо останні зміни та штрих в
заключний варіант.

Технічне завдання

Заповнення брифінгу, додаткові
запитання.

Pозробка концептуальних варіантів

Ми формуємо ідеї та приступаємо
до їх втілення –  розробляємо
концептуальні варіанти. Кількість
концептів залежить від обраної
послуги та пакета.

Оформлення проекту

Формування вихідних документів,
підготовка робочих файлів та
передача їх клієнту.

Передоплата

Після погодження кінцевої суми
проекту та термінів – передоплата
складає від 50% вартості.

Аналізуємо

Перш, ніж розпочати роботу, ми
вивчаємо інформацію, отриману
від Вас, а також робимо
експертний аналіз конкурентного
поля і формуємо портрет
цільового споживача.

Відгук

Ми будемо дуже раді будь-якому
відгуку.