fbpx
Портфоліо
Продукція
Дизайн
Технології
Про нас

Поліграфічну продукцію завжди було прийнято ділити на декілька основних груп:

  1. До поліграфічної продукції прийнято відносити: візитки, папки, блокноти, конверти, запрошення, фірмові бланки, конверти. Дана продукція є необхідною для нормального функціонування будь-якої фірми чи компанії і належить до типу представницької поліграфічної продукції. Саме тому її ще називають діловою поліграфією. Виконується вона, як правило, в фірмовому стилі компанії, який сприяє іміджу компанії в очах партнерів і потенційних клієнтів, сприяє зростанню популярності та впізнаваності бренду та виробленої нею продукції на ринку. Ділова поліграфія, виготовлена у фірмовому стилі, виконує ще й рекламні функції.
  2. Книжково-журнальна продукція. Друкується вона, як правило, великими тиражами. До даної поліграфічної продукції відноситься друк книг, підручників, журналів, каталогів і т.д.
  3. Рекламна продукція. Найчисленніша за видами пропонованих рекламних друкованих виробів. Це листівки і флаєри, буклети, брошури і каталоги, етикетки, листівки, конверти, плакати, афіші та постери. POS-матеріали можна також віднести до рекламної друкованої продукції, що працює безпосередньо на місцях продажів, і стимулює покупця до покупки будь-якого продукту.
  1. Рекламна продукція – найрізноманітніша продукція по своєму втіленню, адже у неї дуже непросте завдання – привернути увагу потенційного клієнта, зацікавити його, донести інформацію про пропонований товар і послуги. Тому фахівці в області реклами змушені постійно придумувати нові види рекламної продукції, здатної зацікавити і здивувати потенційних клієнтів компанії, привернути їхню увагу. Рекламна агенція БРЕНДМІ знайде для Вас спосіб та можливість втілити в життя найнезвичайніші дизайнерські рішення.
  2. Календарна продукція. Календарі – багатофункціональна поліграфічна продукція. Студія БРЕНДМІ пропонує Вам виготовлення всіх видів календарів: листових календарів, настінних і настільних перекидних календарів, найпопулярніших календарів для офісу – квартальних, зручних і привабливих календарів-будиночків і календарів-пірамідок, і, звичайно ж, наших вірних маленьких помічників – кишенькових календарів. Випускаємо ми також і нестандартні «іміджеві» календарі з використанням вирубних форм і ексклюзивною обробкою.

Найбільш затребувані види поліграфічної продукції:

  • Фірмовий бланк (Лист, як правило формату А4 і менше, що містить елементи фірмового стилю або інформацію постійного характеру (накладні, акти), призначений для подальшого заповнення).
  • Листівка (Паперовий лист, як правило формату А4, задрукований з однієї або обох сторін, в одну-або кілька фарб, рекламного або інформаційного змісту. Передбачає вищу якість поліграфічного виконання, ніж бланк).
  • Буклет (Неперіодичне листове видання у вигляді одного аркуша друкованого матеріалу, сфальцьованого (складеного) в 2 і більше згинів).
  • Брошура (Неперіодичне текстове книжкове видання обсягом понад 4 сторінок, з’єднаних між собою за допомогою клею, пружини, скріплений скріпкою або ниткою).
  • Календар (Друковане видання, обов’язково має в своєму складі календарну сітку. Календарі бувають: кишенькові, квартальні, перекидні календарі на ригелі, календарі «будиночок» і «будиночок перекидний»).
  • Візитна картка (Аркуш цупкого паперу або картону, зазвичай формату 50 мм × 90 мм (іноді інших форматів), що містить відомості про людину або фірму).
  • Папка (Виріб з щільного паперу, картону призначений для зберігання невеликої кількості аркушів паперу. В основному використовується як елемент фірмового стилю. Розрізняють декілька видів: цільнокройні (виготовляються з цілого листа матеріалу), з приклеєними кишенями (кишеня-клапан виготовляється з окремого листа матеріалу і потім приклеюється до основи).
  • Блокнот (Зшита або склеєна з торця стопка паперу, без надруку або із нанесеними елементами фірмового стилю. Містить еко-обкладинку або обкладинку з цупкого паперу).
  • Конверт (Один з видів носія фірмового стилю. Існує велика різноманітність видів конвертів).
  • Кубарик (Стос паперу невеликого формату, проклеєний з одного боку для легкості відриву. Використовується для оперативних записів. Як правило, несе елементи фірмового стилю).
  • Етикетка (Листок спеціального (етикеткового) паперу невеликого формату, що містить відомості про товар або продукцію. Передбачає клейовий спосіб кріплення).